خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/28 - 10:53
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
کریمی مطرح کرد

لزوم تهیه طرح جامع مرزعه نمونه دانشگاه اراک و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در آن

نماینده مردم ارک در مجلس بر لزوم تهیه طرح جامع برای مزرعه نمونه دانشگاه اراک و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در آن با استفاده از روش‌های علمی و دانش بنیان در راستای توسعه فعالیت‌های حوزه کشاورزی، دامپروری و آبزی پروری در استان مرکزی تاکید کرد.

علی اکبر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از بازدید از قسمت‌های مختلف دانشگاه اراک و مزرعه نمونه دانشگاه اراک به همراه دکتر ذوالفقاری رییس دانشگاه اراک و دکتر انصاری رییس دانشکده کشاورزی و جمعی از مدیران این دانشگاه خبر داد.



نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این بازدید مدیران دانشگاه اراک ضمن اشاره به ظرفیت‌های گسترده موجود در این مزرعه با حدود ۱۶۰ هکتار مساحت طرح‌ها و پروژه های اجرا شده و در دست اجرا در این مزرعه و تغییرات ساختاری اعمال شده در آن را تشریح کردند.



وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اصلاحی انجام شده در این مزرعه بر لزوم تهیه طرح جامع برای این مزرعه و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در آن با استفاده از روش‌های علمی و دانش بنیان در راستای توسعه فعالیت‌های حوزه کشاورزی، دامپروری و آبزی پروری در استان مرکزی تاکید کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 373246
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار